2022. április 28., csütörtök

Regényírós napló - 2022. április 27.

A múltkori hat mondatom azóta két fejezetté bővült. Ami valójában kamu, mert főleg kimásoltam a régieket, és azzal dolgozok, közben meg már írok alternatív kezdést is, szóval na, lesz még ebből törlés, de haladok A-ból B-be. A NANO szerint ilyen tempóban júli végére leszek kész, de a másolások miatt azt kell mondanom, hogy sajnos hazudik :) 

Persze ha sikerül visszaszokni az írásra, nem lesz gond. Ma is majdnem elbuktam a dolgot, de aztán ültem a telefonom fölött esti lazítás címén, és elgondolkodtam, hogy ha öregkoromban megkérdezik, miért nem lettem író, tök ciki azt mondani, hogy mert inkább Bubble Shootereztem. Tény, hogy az agyatlan telefonos játékok kevesebb energiát igényelnek, és bizonyos állapotokban nem valós alternatíva az írás, de mivel ma még semmi és senki nem csinálta ki az agyamat, úgy döntöttem, hogy haladni kell. Az a titkos tervem, hogy holnap fél napig írni fogok, mert ugyan lenne dolog, de a takartás nem szalad el, kaja van itthon, a kutyasétáltatás meg pont jó lazítás, ha már zselére írtam az agyamat. Az emberem meg van olyan kedves, és nagyon örül neki, hogy írok. Addig sem sorozatfüggök vagy más olyan dologgal foglalkozom, ami a "baszom a rezet" kategóriába tartozik.  

Az alternatív nyitást amúgy majdnem el se kezdtem írni. Merthogy haladjunk, csak odáig kell eljutni, ahol ténylegesen beindul a sztori, aztán már sima liba (ahogy Móricka elképzelni, tudom én). De annyira rápörögtem egy nyugisabb nyitásra, hogy nem tudtam annyiban hagyni. Tényleg jól jön ez az írástechnika, kedvem is támad visszafogni magamat, és nem rohadt nagy szirénázással indítani mindent - hiszen bakker, angyalok, egy átlagos délutánjuk is pont elég érdekes, nem kell mindennek a közepébe beledobni a mélyentisztelt olvasót, mert agyérgörcsöt kap, hogy azt se tudja, hol van a fel meg a le.  

Végre a stílusom is kezd visszatérni, és az aktuális olvasmányélményemnek hála kedvem támadt érzékletes leírásokat gyártani az auraérzékeléshez, amit meglepően élvezek. Még a végén tényleg kifejlődnek bennem az íráshoz szükséges készségek.

Hát, röviden ez van. Próbálok írni is, meg mindent is. Egyszer csak eljutok a végére... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése