2022. augusztus 18., csütörtök

Regényírós napló - 2022. augusztus 18.

Már megint nem írtam vagy két hete. Ezzel a felezőponttal beleálltam a földbe, nem tudom, miért. Mármint oké, információadagolási problémákat detektáltam, és el is kezdtem megoldani, de csigatempóban. Van egy sanda gyanúm, hogy ezt majd újraíráskor fogom tudni rendesen helyretenni, mert most fejezetekkel odébb kéne pakolnom ezt-azt, és macerás lenne, meg hát nem biztos, hogy segítene bármin, úgyhogy inkább igyekszem haladni. 

Az infóadagolási problémákat úgy kell elképzelni, hogy nagyon rázoomoltam egy szálra, és gyors egymásutánban haladok azzal az egy kérdéssel, a többi meg tökre háttérbe szorult, és így nagyon tömény, meg túl gyors pofáraesés lesz belőle (márhogy a karaktereknek). Egy részét előrébb fogom tudni tenni, csak ahhoz át is kell alakítani, más karaktereknek kell összeszedniük ugyanazt az infót. 

Kitaláltam közben egy "töltelék" jelenetet is, amit nem terveztem, de logikus, világépítős, meg elég feszkós is, és még be is ígértem korábban, szóval remélem, nem instant kihúzós lesz... :D De addig ma nem jutottam el, álmos is vagyok, meg valahogy már megint nem találom a hangomat (a karakterekét se). Plusz át kéne gondolni, hogy töltelék helyett miféle "valós" problémát tudok a karakterek elé dobni, hogy kellően összeszarják magukat.

Bár a franc tudja, a tétek azért emelkednek, csak nem fizikai veszély szintjén, hanem egyszerűen olyan infókat kapnak, amiktől egyre jobban lefossák a bokájukat. De már egy ideje senki nem akart megölni senkit face to face, és bevallom, ez egy kicsit zavar... :D Mindegy, egyelőre megpróbálom elengedni a kérdést, hiszen az már kiderült, hogy a veszély valós, szóval mit mutogassam állandóan, nem...? 

Ma legalább sikerült a napi szószámot kipréselnem magamból, az is valami... *tapsvihar* Elvileg lesz most pár szabad délutánom, de aztán jövő héten meg alig leszek itthon, szóval nem tudom, mi lesz ebből, meg mikor. Szörnyű. Közben meg a táltosok is ugrálnak a fejemben állandóan, hogy foglalkozzak velük.

Nem hagynak írni, segítség...! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése