2023. július 31., hétfő

Regényírós napló - 2023. július 31.

Hozok egy random helyzetjelentést, mert történnek azért a háttérben a dolgok.

A legfontosabb, hogy továbbra is jól haladok! Elmúlt ez a nagyon rázombulós időszak, és most már a valóság is jelen van a napjaimban, de annyira rászoktam, hogy írok, hogy igazából nem tud hátráltatni, hogy kiestem belőle. Sőt, az se, hogy heti három reggelemet elviszi az edzőterembe járás (sokáig akarok írni, egyben kell tartani ezt a nyeszlett testet :D), szóval már nem tudok minden napot azzal indítani, hogy az ébresztő teámat a karaktereimmel osztom meg. A szószámomon ez persze meglátszik... Kivéve, amikor elcsábulok, és hajnalig írok, amiről baromira le kéne szokni - mert nagyon szar öt óra alvás után edzeni -, de hát úgy vagyok vele, hogy a múzsát akkor kell kihasználni, amikor itt van. 
(Nem hiszek a múzsában, de a "hangulat" nem elég fennkölt szó.)

A konkrétumokról szólva pedig: a regény egy pontján megint észrevettem, hogy túl sok feszkót sűrítettem egy helyre, de most ettől nem lett ingerem kukázni az egész regényt, csak szépen átnéztem előről, hogy mit lehetne esetleg korábbra hozni.

Sajnos azt találtam, hogy semmit :D Legalábbis annyira koránra nem, mint akartam, de még hátravan az eddigi szöveg harmada, meglátjuk, mit tudok varázsolni. Valószínűleg egyébként már végig tudnám írni így is, ha nagyon akarnám, de szeretem a rendet, meg nem akarok belezavarodni. 
Cserébe megint rájöttem, hogy imádom javítgatni a szöveget, szóval valójában jutalomként is felfoghatom ezt az átnézős kört. Írom a listát is, hogy mit kell majd még visszamenőleg beépíteni a szövegbe, aminek most nem álltam neki, de jó tudni, hogy nem csak úgy vaktában fogok javítgatni. És persze most is van némi átírás, kis törléssel is, ami nem esik jól, de mivel nem akarok féltéglát, összességében véve ez se rossz dolog.

Tisztázódik így írás közben egyébként egy csomó dolog, amit vagy nem tudtam előre megtervezni, vagy több verzióm is volt belőle, és nem tudtam dönteni (ezért néha felváltva használtam), meg a karakterek is jobban megtalálták magukat. Ezeket mind egységesíteni kell majd, főleg az elején, a régebbről meglévő bemásolt szövegekben. Szóval azért lesz még vele meló, azt látom.

Közben remekül kitaláltam egyébként, hogy a tervezett három részben mi lesz az erotikával, hogy fog az erősödni, hogy ne már mindig csak az legyen, hogy most éppen mások dugnak, és rendkívül büszke vagyok magamra. Nem spoilerezem el, de örülök magamnak :D 
Mondjuk itt az első részben necces lesz, mert a világ nem azt támogatná, amit ezek művelnek (pontosabban amit nem művelnek), de úgy döntöttem, beáldozom a dolgot a trilógia egészéért. Véletlenül az egyéb terveimmel is összhangban van az ilyen irányú szívatásuk, szóval boldogság. A harmadik részre persze lesznek problémáim ebből a fokozatosságból, de kemény vagyok, megoldom.  

Mindenesetre van még a nyárból egy egész hónap, addigra csak befejezem, akármi is történik. Olyan nagyon már nem tud félremenni semmi, le van fektetve az irány, meg van írva 70 000 szó, igazából tényleg csak egy kis rendrakás meg a végjáték hiányzik.
(És nem lazázom el, hogy "ó, van egy hónapom, akkor ráérek", mert az a titkos tervem, hogy befejezem előbb, és még pihentetés előtt csalok és javítok egy kört, ha belefér az augusztusba :D)

Szóval ez van, dolgozok, mint a güzü, szeretem, élvezem, és az égvilágon semmi nem tud megakadályozni abban, hogy végigírjam. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése