2023. augusztus 9., szerda

Regényírós napló - 2023. augusztus 9.

Én úgy imádom, amikor a karaktereim életre kelnek...!
Már amikor nem úgy teszik, hogy tönkrevágják a terveimet, ugye. De ez most rohadt jól jött ki.

Végeztem az átnézős javítással (amit még a végjátékra ráfordulás előtt ejtettem meg), másfél kör lett végül, és tudtam volna még mókolni, de behúztam a féket, és közöltem, hogy nem, előbb végigírjuk. Szóval nyögvenyelősen tovább görgettem a sztorit.
Tökre világépítős apróságnak szánt jelenetnek akartam nekiállni, aminek valójában annyi célja volt, hogy kicsit életszerűbbé tegye a világot, és elvezessen egy fontosabb beszélgetéshez. Ezért is volt nehéz, mert nem sikerült elkapnom a fonalat. Aztán...

[Figyelem, minimális spoilerezés következik, mert nehéz anélkül beszélni róla.]

...aztán a világépítős vonalra úgy rakódtak a rétegek, hogy egyszercsak beugrott az antagonistám egy random belezésre. 

Én meg ott ujjongtam, hogy jééé, hát ez mennyire ide illik, és mennyire kellett ez nekem a vége előtt :D Szándékosan nem terveztem semmi fizikailag durvát ebbe a részbe (bár ugye kinek mi a durva, azért akadtak megmozdulások), de hiteltelen lett volna nélküle. Egyszerűen nem lehetett kihagyni, hogy valaki végre beváltson egy fenyegetést teljes valójában. Csak eddig nem volt olyan pont, ahol ezt reálisan láttam volna megtörténni

De most jött. Én meg nem álltam ellen. Eléggé lenyomasztott engem is, szóval most nagyon próbálok időt találni, hogy minél előbb megírjam a levezetését, magam miatt is. Bár tartok tőle, hogy ez a nyomottság most már a végéig megmarad a karakterekben. 

Oké, nem tartok tőle, mégis itt vagyunk már a végénél, na; legyen csak sötét, különben valamit elcsesztem. De nem lesz kellemes. Lelkesítő igen, de kellemes nem. Ami fura, de ez van. 

Közben majdnem elértem az eredetileg kitűzött nano-s célomat (75 000 szó, kb. 500 000 karakter), szóval kitoltam 80 000-re. Még lehet, hogy ez is kevés lesz, a háttérben már sakkozok, hogy miből lehet majd húzni, meg mennyit kellhet bővíteni, vagy hogyan fogok beleférni a keretbe (90 000 szó / 600 000 karakter alatt kéne maradni). De a végét biztos nem fogom emiatt lecsapni, majd korábbról húzok. Pár beszélgetést valószínűleg át lehet rakni narrációba, meg így érzésre a főhősök között is kicsit több a flörtölés a kelleténél, azokat is meg lehet húzni... De meglátjuk. 

Most örülök a belezésemnek, és nagyon gyorsan darálom le a napi dolgaimat, hogy mehessek írni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése