2021. december 22., szerda

Regényírós napló - 2021. december 22.

Azt nem mondhatnám, hogy írtam, de volt érkezésem fél órára előszedni a jegyzeteimet, és rájöttem,  hogy ahol megálltam múltkor, az pont jó is ott, ahol van. Megvan a harmadik rész alapszituja, a sorozat szempontjából a tétek emelkedése, meg a végkifejlet, de hogy ebbe hogy fog belekavarni a főhős meg az élete, az igazából baromira ráér. Annyira csak nem boríthatja fel, hogy már az első rész írása előtt kelljen vele foglalkoznom. (Ugye...? :D) Egy-két dolgot tudok, hogy mitől kell ő a csapatba, de még a karakter sincs előttem rendesen, így meg nem akarok leragadni a felesleges agyalásnál. Mire nem jó két elcseszett gyakorlóregény, hamar rájövök, ha valami reménytelen, és nem dagonyázok benne feleslegesen.

Azt sem állítom, hogy nem fogok még mókolni ezekkel a nagyon alap vázlatokkal, mert még az érzelmi állapotokat le akarom tisztázni a második résznél, meg még egyszer átnézni az egészet, kötekedni kicsit magammal, de megint közelebb kerültem az első rész részletes tervezéséhez, és ezáltal a konkrét íráshoz is. Jesszus, de várom már... :) 


 (Ha nem érted, mi volt ez a poszt, olvasd el a bevezetőt :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése